lördag 28 februari 2009

"På fredagskvällen bubblar det i blodet..."

Man är lite smått mosig i hjärnan och sträv i halsen såhär på lördageftermiddagen efter att ha idkat intensivt studentleverne och sjungit Spingsteen, Nationalteatern och The Soundtrack of Our Lives på efterfest till fyra på morgonen kvällen innan. Inte hjälpte det att jag var tvungen att pallra mig upp vid 11 för möte med min projektarbetesgrupp i bibblan klockan 12. Därför har jag inte så mycket intressant att komma med idag och nöjer mig med att bjuda på en YouTube-klassiker om obildade yanks.



---------------------------

The Soundtrack of Our Lives kommer förresten till Chicago den 13 mars, men tro fan att man kommer vara någonstans mellan Dallas och Kansas City just då. Ett annat favoritband, Flogging Molly, spelar i stan på min födelsedag tillika St. Patrick´s Day den 17 mars, men klart att man ska kvällslektion just den dagen. Det vilar en förbannelse över mig.

Yours Truly,

Gustav

Inga kommentarer: