måndag 2 februari 2009

Åtta guld och en bong-laddning


Den brittiska tabloiden News of the World har publicerat en bild på den historiskt åttafaldiga OS-guldmedaljören Micheal Phelps drar i sig en bongladdning marijuana. Den helylle amerikanska nationalhjälten har bekräftat att det är han på bilden och bett om ursäkt till fansen, men sponsorerna flyr och varenda talkshow från Conan O´Brien till Carson Daily har drivit med honom ikväll.
Det är inte första gången han är i blåsväder: för fyra år sedan åkte han dit för rattfylla. Att fela är mänskligt, men jag måste säga att jag är lite skadeglad eftersom jag har alltid tyckt att han är riktigt dryg och jävlig. Det skulle i och för sig jag också vara om jag plockat hem åtta OS-guld, trots att jantelagen har uppfostrat mig väl.
Yours Truly,
Gustav

Inga kommentarer: