måndag 16 mars 2009

"Det ska vara Vesuvio!"

Hemma igen efter drygt 350 mil i bil genom 10 stater. I skrivande stund är jag lite stressad eftersom första lektionen började för fem minuter sedan, så jag fattar mig kort. Eftersom jag sett och upplevt så mycket den senaste veckan så är det alldeles för mycket att sammanfatta i ett inlägg. Därför kommer jag de närmaste dagarna publicera en liten reportageserie, en stad varje dag och tillhörande bilder (jag har ungefär 600 att sortera bland). Ska försöka skriva om Nashville ikväll, beroende på hur humana mina lärare är med läxor.

Tills vidare får ni njuta resans mest återkommande musikaliska teman; Lasse Holms lökiga Canneloni Macaroni upplevde en revival i baksätet och Dallas-temat behöver ingen närmare förklaring.







Yours Truly,

Gustav

Inga kommentarer: