måndag 26 oktober 2009

Trivs med livet

Hösten har varit personlig tuff för min del, men nu börjar jag trivas med livet igen. Mat i magen, mer i skafferiet, nyborstade tänder, Moneybrothers senaste i öronen, har nyss kläckt en grym reportageidé, researchen till min slutuppsats om Carl von Linné är i stort sett klar, dokumentärprojektet om Andersonville ligger i fas och på onsdag bär det av till O´Hare för att plocka upp Linus, en gammal Lambohovs-thug högt upp i kategorin Bästa polare, som ska stanna här i två veckor. Och nu ska jag dra till Al Capones gamla stamhak The Green Mill och lyssna på lite jazz (lägger upp bilder när jag kommer tillbaka, ni får dem nog lagom till lunch). Kunde ju varit värre...

Peace, Love and Understanding,

Yours Truly

Gustaf Åke Douglas von Skogens af Båld

Inga kommentarer: