tisdag 13 oktober 2009

Jag vet, jag vet...tjata inte

Jag vet att jag utlovat en massa inlägg om bluesklubbar, Palestina-reflektioner, meningen med livet och gud bevars, och jag lovar, de kommer. Snart....

Är mitt uppe i midterms-week just nu, stressigaste veckan på terminen förutom finals-week, så jag har inte haft någon tid över till bloggande. Förutom nu då, 01.50 en onsdagmorgon då jag precis avslutat en plugg-session som varat sedan 12.00. För att lysta ert mäte lite grann (märker ni vilket storhetsvansinne jag börjar få? Det är väl bara en tidsfråga innan jag börjar prata om mig själv i tredje person) så ska Gustav Skogens (där kom det) lägga upp en bild föreställande Gustav Skogens (vem annars?) i journalistisk action på Lee´s Unleaded. Riktiga bilder kommer senare då jag vet vilka jag ska inkludera i reportaget jag förhoppningsvis ska får sålt (sådär, då var ödmjukheten tillbaka igen).


Jag och Joel Speal, Lee´s-stammis sedan 20 år. Foto: Dan Kasnick.

Yours Truly,

Den magnifike

Inga kommentarer: