onsdag 24 februari 2010

Pågår det ett OS?

Det är väldigt svårt att följa OS från USA om man har svenskintresse. Det enda jag egentligen bryr mig om är Tre Kronor, men eftersom yanks inte bryr sig om hockey i allmänhet eller svensk hockey i synnerhet så visar de knappt några matcher. Det räcker med att det är en avdankad, amerikansk curlingföredetting som spelar för att NBC ska visa det före, säg, Ryssland - Tjeckien. Visserligen har NBC ett gäng kabelkanaler där de visar OS, men eftersom jag är för fattig har jag inte råd med det.

Men som tur är har jag lyckats leta fram en TV-apparat med tillhörande kanal som visar Sverige-Slovakien klockan 23 onsdag kväll, 6 på torsdag morgon för er. Så, heja Mange Johansson!

Yours Truly,

Gustav

1 kommentar:

Anna sa...

Tja det gick ju åt pipan tyvärr. Tacka vet jag längdskidlandslaget som har gett oss så mycket spänning, underhållning och stora leenden. Ser fram emot 5 milen och 3 milen.