måndag 24 maj 2010

This is the end

Jaha ja, då var det dagen innan man flyttar hem till Sverige då. Har varit som en hormonrubbad trettonåring hela dagen, exalterad som en hamster och gråter bittert om vartannat. Det är så definitivt nu, jag vet inte när jag vill se den här fantastiska staden och de här fantastiska människorna igen. Samtidigt har jag en hel del på gång hemma och kommer se mina barndomsvänner igen för första gången på fyra månader. By the way, kolla in hemsideprojektet jag är inblandad i, www.citizenarena.se. Det är en alternativ nyhetskälla i stil med YouTube bortsett från allt skräp.

Borde väl göra någon summerande lista eller nåt sånt, men jag pallar fan i mig inte. För jobbigt. Vill inte tänka på det just nu. Eftersom jag lever mitt liv genom musik har jag istället har jag valt ut några sånger som beskriver mitt känsloläge. Fast ge mig några dagars distans i Sverige så ska jag banne mig sätta ihop en lista som ger er läsning ända till jul
























Yours Truly

Gustav

Inga kommentarer: