söndag 25 april 2010

Bara i USA...


Så då har den äntligen kommit. Den första mackan utan bröd. KFCs Double Down Sandwich erbjuder två baconskivor, två skivor ost och en massa sås insprängda mellan två djupfriterade kycklingfiléer. Två hjärtattacker får man på köpet...

http://www.kfc.com/doubledown/

...och självklart kommer jag testa den innan jag åker hem.

-------------------------

Såg idag att Moneybrother spelar på The Stone Pony i Asbury Park på torsdag. Om jag var tvungen att välja en enda spelning att gå på och sedan aldrig få se en konsert igen så skulle jag utan tvekan välja den. Snälla läsare, skänk mig några tusen till en flygbiljett till Newark, en tågbiljett till Asbury och en entrébiljett till konserten. Jag lovar att vara snäll i resten av mitt liv.

Yours Truly,

Gustav

Inga kommentarer: